Nån som har problem med att när man backar kommer man till en caschad sida? Jag måste rensa då och det är bara på denna sida det blir så. Använder Safari.
 
Så blir det inte för mig när jag backar i Safari. Någon annan som har samma problem i Safari? Safari är den webbläsare som våra besökare använder mest av allt (37% av besökarna använder den webbläsaren).
 
Det blir ju inte varje gång utan det tar nån månad innan det inträffar, antar att det är fullt i nåt minne men det är bara på Byggahus det märks.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.