Hej! Är det någon som har en bruksanvisning till Atmos Skandinaviska DC32? Jag blev ägare till ett hus med denna panna för ett år sen och fick muntliga instruktioner hur jag skulle elda i pannan, det funkar ju bra och så men man skulle gärna vilja veta lite mera..... någon?? Eller om det inte finns bruksanvisnig - hur gör du? Jag kontaktade Atmos Suemax men de var osäkra på vilken modell detta är - direktimporterad ? - så de vågade inte riskera att skicka mig fel bruksanvisning. Pannan ska vara ca 6-7 år gammal.
Tack på förhand!