Hej!

Under julbordet blev det lite väl bra och det började nästan brinna på en just nedanför en kökslucka. Går detta att återställa någorlunda och i så fall hur?

Har alltså tummen mitt i handen om det inte redan framgår...

Se bilder.

Tack på förhand!
 
P Paka10 skrev:
Hej!

Under julbordet blev det lite väl bra och det började nästan brinna på en just nedanför en kökslucka. Går detta att återställa någorlunda och i så fall hur?

Har alltså tummen mitt i handen om det inte redan framgår...

Se bilder.

Tack på förhand!
Jo det där ser inte alldeles lätt ut oavsett var man har tummen.
Hur är listen fastsatt mot skåpen, stick in skallen under skåpen så ser du. (eller är den fast monterat mot köksskåpen)
Sen ser det ut som en fanerad list och då går det inte att slipa/lacka om.
 
Byt list eller måla den.
 
Trevligt med lite patina. Hade skurit bort det skadade med en vass kniv.
 
Man kan ju elda på lite mer annars för att få samma på resten av listen.
 
Ulltand Ulltand skrev:
Trevligt med lite patina. Hade skurit bort det skadade med en vass kniv.
Jo men förstorar man bilden så ser det ut ha runnit något och därför funderar jag om det är en fanerad list?
 
  • Gilla
Ulltand
  • Laddar…
Byt list. Kan eventuellt gå att slipa den om den är massiv, plocka ner den hur som helst så kanske det går att se ovanifrån.

Skåpsluckan till vänster kan förmodligen justeras så att den linjerar med övriga med skruvarna på gångjärnen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.