Jag äter inte heller fettet.
Administrator
· Skåne
· 8 666 inlägg
Jag äter inte heller fettet, har aldrig gillat fett och putsar bort allt synligt fett från kött jag lagar. Utom från entrecote då där jag lämnar det på tallriken.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 920 inlägg
Det finns ju ett mellanalternativ också, jag äter det som är insprängt, men skär bort om det är mycket ute på kanterna.... 
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 167 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 167 inlägg
Man äter det man vill på en tallrik som serveras?
Många petar bort lök, tomat, etc. på tallriken..
Blir du lika upprörd över det?
Eller är det snåltarmen som svider när dina gäster inte slickar rent tallriken?

Många petar bort lök, tomat, etc. på tallriken..
Blir du lika upprörd över det?
Eller är det snåltarmen som svider när dina gäster inte slickar rent tallriken?
Såklart är det en smålänning som tror min förundran bottnar i snålhet.
Nej, jag tycker bara fettet på entrecoten är en fantastisk smakupplevelse. Texturen kan vara besvärande men äts fettet tillsammans med köttet blir det utmärkt.
Nej, jag tycker bara fettet på entrecoten är en fantastisk smakupplevelse. Texturen kan vara besvärande men äts fettet tillsammans med köttet blir det utmärkt.
Entrecote är bland det bästa som finns!
Är man lite galen om man har bilder på entrecote och ens mamma tycker man har ett entrecote-missbruk?
Är man lite galen om man har bilder på entrecote och ens mamma tycker man har ett entrecote-missbruk?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder