8 552 läst ·
7 svar
9k läst
7 svar
Asfaltering av garageuppfart
Hej,
Efter att släpat in kilovis med grus i huset så börjar det kännas som om asfalt på garageuppfarten skulle vara bra att ha. ???
Är det någon som har en uppfattning om vad det kostar att asfaltera? Vi bor i Göteborgs området.
Lönar det sig att göra en underarbete själv eller skall man lämna det till dem som kan?
Något man bör tänka på?
/Andreas
Efter att släpat in kilovis med grus i huset så börjar det kännas som om asfalt på garageuppfarten skulle vara bra att ha. ???
Är det någon som har en uppfattning om vad det kostar att asfaltera? Vi bor i Göteborgs området.
Lönar det sig att göra en underarbete själv eller skall man lämna det till dem som kan?
Något man bör tänka på?
/Andreas
Jo, jag kan hålla med om att sten är trevligare. Men just där man ställer bilen är min erfarenthet att det är mera praktiskt att ha asfalt. Sten har förmåga att sätta sig efter ett par år.
Men vi skall ha en rejäl bit med sten framför huset så det skall jag nog få lära mig...
Men vi skall ha en rejäl bit med sten framför huset så det skall jag nog få lära mig...
Ser ut som grovt lite missfärgat mjöl, finns antagligen hos samma leverantör som förser er med sand o.dyl.General Failure skrev:
Priset brukar ligga en bit över priset för sand. Har inte köpt själv men tycker mig minnas att det såg så i listan.
Klicka här för att svara