Hej!
Relativt nyinflyttad och irriterar mig på trottoaren som är angränsade till vår uppfart. Det är stora hål i den där asfalt saknas. Någon som vet om man kan få kommunen att fixa detta? Gissningsvis inte prioriterat ur deras perspektiv.

• Trottoar med asfaltbrist och stora sprickor nära en uppfart, omgiven av grönska och parkerade bilar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Trottoar framför uppfart med stora hål i asfalten, omgiven av buskar och ett hus samt en barnvagn på gruset.
    Skapa konto
  • Trottoar med stora hål där asfalt saknas, angränsande till uppfart; grönska i bakgrunden.
    Skapa konto
Vi har en bekant som kontaktade kommunen och fick det fixat väldigt snabbt och utan kostnad. En granne köpte asfalt och fixade det själv.

Det ser likadant ut hos oss, jag har bara inte kommit till skott att ringa kommunen. Vår grop är för stor för att göra det snyggt själv tror jag.

• Gilla
JB80
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vi har en bekant som kontaktade kommunen och fick det fixat väldigt snabbt och utan kostnad. En granne köpte asfalt och fixade det själv.

Det ser likadant ut hos oss, jag har bara inte kommit till skott att ringa kommunen. Vår grop är för stor för att göra det snyggt själv tror jag.
Det låter ju toppen att de fick hjälp måste kolla om det kan funka för vår del också :)

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
J JB80 skrev:
Det låter ju toppen att de fick hjälp måste kolla om det kan funka för vår del också :)
Idag har de varit här från kommunen och asfalterat trottoaren :), så nöjd! Tack snälla för hjälpen! Otroligt vad mkt bra input man kan få som är så värdefull 😊🤩

• Nylagd asfalt på trottoaren, omgiven av grus och gröna buskar i solljus.
    Skapa konto
  • Nyasfalterad trottoar delvis skuggad av träd och omgivande grönska.
    Skapa konto
  • Gilla
Perplexus och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.