Om du ber asfaltläggarna att sluta jobba precis innan de ska asfaltera så har du en helt ok grusyta som förvisso ligger 4 cm lägre än planerat. Lite pengar har du också sparat. Billigare än så blir det inte. Tror ändå att ni fått ett ok pris. Asfalt är ett av de billigare alternativen.
2x188 m2 gatsten känns som uteslutet pga priset, annars slår granit, gnejs och all annan natursten allt. (Dock tveksam till sandsten...

) Singel är vackare än både asfalt och betongmarksten som för övrigt i sin trumlade form börjar bli riktigt uttjatat. För att få en stabil singelyta så använd "gräs/singel-armeringsplattor", i slutändan blir det ungefär samma prislapp som om man skulle ha betongmarksten, fast BETYDLIGT vackrare.
Pelleplattan från VegTech
http://www.vegtech.net/mark_pelleplatta.htm
Ecoblock från Byggros
http://se.byggros.com/Grasarmering
mvh
Johan