Söker med ljus och lykta efter ett seriöst och kompetent företag som sysslar med asbestsanering i Stockholm. Tips mottages med stor tacksamhet!

Tumba Riv och sanering AB har jag mycket god erfarenhet av, har anlitat dom till allt från sanering av enstaka böjar till att sanera hela fastigheter inför stambyten.

Vi använde oss av Hällgren Nord Sanering.. Var en gammal kompis som rekommenderade dom, deras offert var billigast men utförde ändå ett bra jobb. Rekommenderar

K
Topp. Det är just svartlim det gäller. Vad innebär ”flexa svartlim”?

K KjellTimell skrev:
Dom här använde jag för att flexa svartlim.
Seriösa med byggandet av slussar och avstädning etc. och rimliga priser.

Joakim & Mika Entreprenad AB - Bokslut & Nyckeltal (allabolag.se)

K
Flexa är ett slang för att nyttja en slipskål monterad på vinkelslipliknande maskin med dammutsug, för att slipa av ytskiktet. Uttrycket är knutet till fabrikatet Flex, som bl.a tillverkar maskiner för ändamålet.

P
Hej,
Gammal tråd men jag vill verkligen varna för ocab om någon söker asbestsanerare! Oseriöst företag som struntar i alla regler och utsätter kunder för stora risker.

V
P maggan77 skrev:
Hej,
Gammal tråd men jag vill verkligen varna för ocab om någon söker asbestsanerare! Oseriöst företag som struntar i alla regler och utsätter kunder för stora risker.
Håller med uruselt företag.
Satte mig o en kommunal verksamhet i skiten så pass att de skrevs om det offentligt

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.