41 051 läst ·
129 svar
41k läst
129 svar
Asbest exponering pga oseriösa byggarbetare
Du försöker alltså lugna en person som är orolig för en cancerform genom att hota med en annan cancerform? Bra där! Nu glömmer han nog allt om asbest!electroluxaren skrev:Kul att du kan läsa men tråkigt att du inte förstår vad du läser. Jag skrev att om TS är rädd för cancer är det lämpligt med PSA-test. Du skrev att rökning påverkar cancer, vi vet ju inte om TS röker eller har radon i huset, så om du nämner det ens och inte det andra måste du glömt eller så har du inte en aning och bara skriver en massa trollskit
Ah, så långt tänkte inte jag. Det var ju lite kul faktiskt! Men ja, riktig ”asbesttejp” är nog svår att hitta nuförtiden..D Dublin skrev:
De sista bromsbeläggen med asbest tillverkades i början av nittiotalet, dessa bromsbelägg gick till lastbilar, där jag jobbade då förbrukade vi mellan 700-800ton asbest per år i slutet på åttiotalet, detta gick främst till Volvo och Scanias lastbilarP Pippi Viktualia skrev:
useless skrev:
Inget till den rälbundna verksamheten?M mickemekare skrev:
Läs TS inlägg #1 så får du veta vad tråden handlade om. Dvs vad TS var orolig för. Försök dessutom att använda ett vårdat språk.electroluxaren skrev:Kul att du kan läsa men tråkigt att du inte förstår vad du läser. Jag skrev att om TS är rädd för cancer är det lämpligt med PSA-test. Du skrev att rökning påverkar cancer, vi vet ju inte om TS röker eller har radon i huset, så om du nämner det ens och inte det andra måste du glömt eller så har du inte en aning och bara skriver en massa trollskit
Ja just det man måste vara övertydlig mot lågpresterande. TS är orolig för att få cancer, inte minst av polacker som river asbest i sin omedelbara närhet. Förutom ditt inlägg så har det ju förhållandevis tydligt framgått att riskerna öht i denna typ av situation som TS befann sig i är försumbara jämfört med vardagen vedermödorS sonabr4000 skrev:
Det ENDA som framgått är TS frågat om EN (1) specifik sak, men du trollar och raljerar om en massa annat och försöker göra dig lustig på hans och andras bekostnad. Du är inte värd att bemötas ytterligare. Troll ska inte matas. Ynkligt. Ignore.electroluxaren skrev:Ja just det man måste vara övertydlig mot lågpresterande. TS är orolig för att få cancer, inte minst av polacker som river asbest i sin omedelbara närhet. Förutom ditt inlägg så har det ju förhållandevis tydligt framgått att riskerna öht i denna typ av situation som TS befann sig i är försumbara jämfört med vardagen vedermödor
Sök för det! Detta forum kan inte hjälpa dig!S sonabr4000 skrev:
Instämmer helt. Tråkigt att det i ett så här bra forum alltid finns "vissa" som inte läser vad frågan gäller utan svävar ut i andra, egna slutsatser som inte har med den aktuella frågan (dvs trådens ämne) att göra.Anna_H skrev: