Jag har full förståelse att deras hus är attraktiva. MEN det är inte attraktivt att få ett hus behäftat med stora byggfel och att Arvesund inte tar sitt ansvar utan bara skyller ifrån sig. Gunnar är trevlig tills det blir problem.B Burt skrev:
Är det fler som drabbats av problem med Arvesund? Skriv gärna här så tar jag kontakt. Vi är i tingsrätt och skulle vara behjälplig av er andra som drabbats.B Burt skrev:
Fina hus eller inte hör inte hit. Det här handlar om det sistnämnda du skriver, att det är ett inkompetent företag som inte bryr sig om kunden/köparen. De gör allt för att tjäna det lilla extra på fulknep.Jag byggde med helentreprenad men det blev ett heltidsjobb för mig för att allt skulle bli riktigt. Dom följde inte ens vad som stod i kontraktet, och det blev kostsamt för dom på slutetN Norrhuset skrev:
Exakt samma för mig. Blev bra till slut och dyrt för dem men bara på grund av att jag la ett heltidsjobb på att tjata i telefon med Gunnar och komtrollera allt. Byggarna bara skakade på huvudet åt alla omjobb. Ta gärna kontakt om ni behöver mer info
Klicka här för att svara