Hej,
Är det verkligen ingen som har erfarenhet av det italienska märket Arrital. Köken ser väldigt läckra ut och är prisvärda, ligger i samma klass som HTH/Marbodal/Vedum, men med oändligt många fler val och kombinationer. Men: innan vi kökper dem så vill vi naturligtvis veta om det är kvalitet som håller?? Någon som vet?? Erfarenheter i allmänhet??