1 339 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Armeringsdistanser Vart kan jag köpa vettiga såna?
Hej!
Letar med ljus och lykta efter armeringsdistanser utan allt för lång leveranstid. Gärna lokalt = Borlänge m omnejd.
Biltema har ju lite distanser, ärligt talat lite i överkant på priset med tanke på vad man får. Jag tycker det är väldigt mjuka.
Byggmax har leveranstid på 5-6 veckor så det går bort. Hittar ingen annan näthandel som har det. tips emottages tacksamt!!
Vi skall gjuta ca 120m2 så behöver ett par stycken, vet inte om rek ligger på ca 4st per m2 så ca 500 behöver jag.
I stan finns woody bygghandel (fröbergs) och Karl hedin, jag har inte kollat med dem ännu...
Hjälp
Letar med ljus och lykta efter armeringsdistanser utan allt för lång leveranstid. Gärna lokalt = Borlänge m omnejd.
Biltema har ju lite distanser, ärligt talat lite i överkant på priset med tanke på vad man får. Jag tycker det är väldigt mjuka.
Byggmax har leveranstid på 5-6 veckor så det går bort. Hittar ingen annan näthandel som har det. tips emottages tacksamt!!
Vi skall gjuta ca 120m2 så behöver ett par stycken, vet inte om rek ligger på ca 4st per m2 så ca 500 behöver jag.
I stan finns woody bygghandel (fröbergs) och Karl hedin, jag har inte kollat med dem ännu...
Hjälp
Woody bör definitivt ha.50talshusBlg skrev:Hej!
Hjälp![]()
Jag skall slå Woody en pling och fråga vad de har 
Ringde just till Karl hedin o de hade
till vettigt pris dessutom 
Ringde just till Karl hedin o de hade
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Pris matjord i Sörmland + köpa vart?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Köpa ett hus med ett olovligt förråd (svartbygge)
Köpa & Sälja hus -
Planhyvlad möbeltorr furu, vart kan man köpa det?
Möbelsnickeri -
Vad heter denna typen av bricka och vart kan jag köpa fler? - Lätt akut.
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Vart kan man köpa massagolv som privatperson?
Golv