Byggahus.se

Arkitektritade hus

2k läst  5 svar

1. N
    Medlem Nivå 6
    Hej,

Från er hemsida har jag fått intryck av att ni endast bygger enfamiljshus enligt era egna typhus. Är det så eller kan ni även bygga enligt (som i vårt fall) kundens egna ritningar från arkitekt? Vad är i så fall det enklaste förfarande för att få en offert?

Mvh Nilsson2

2. F
    Medlem Nivå 1

Arkitektritade hus

Det går alldeles utmärkt att få ett arkitektritat hus producerat och byggt av oss. Du kontaktar bara en av våra säljare och lämnar honom en arkitektritning, så kan vi undersöka om det måste göras några justeringar för att klara bygget med vår metod och sedna räkna fram ett pris till dig.

3. G
    Medlem Nivå 1
    Hej Fagerdala.

Vad är erat pris er kvadratmeter på ett ungefär om man lämnar in en ritning?

4. F
    Medlem Nivå 1
    Det blir lätt missuppfatningar med att ge prisuppgifter på ospecificerat underlag. Jag föreslår därför att du kontaktar våra säljare för prisexempel utgående från något av våra typhus, som du finner på vår hemsida www.fagerdalaepssystem.se. Där hittar du även kontaktdata till våra säljare.

5. L
    Medlem Nivå 1
    Hej,

jag undrar om du ändå här kan ge ett prisexempel på till exempel Fagerdala Classic Hem B1, ett i mitt tycke underbart hus som jag är väldigt intresserad av.

6. F
    Medlem Nivå 1
    Hej Inandersson!
    Vi vill inte lägga ut pris på våra typhus i debattforum likt detta, eftersom det inte finns utrymme för att redovisa vad som ingår i priset som uppges. Vi har prisuppgifter på alla våra typhus, som du kan få personligen av mig genom att maila till hans@fagerdalaepssystem.se eller kontakta våra säljare.

Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka