3 502 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
ARKITEKTHUSEN och erfarenheter.
Vi har byggat vårt hus i Norge med Arkitekthusen från Varberg, och vi är rätt nöjda vi. Kolla vår blogg på:
www.villakehlet.blogg.no
Har ni frågor så kan ni posta dom, och vi vill svara på egna erfarenheter.
Ha en bra dag.
Mvh Geir
www.villakehlet.blogg.no
Har ni frågor så kan ni posta dom, och vi vill svara på egna erfarenheter.
Ha en bra dag.
Mvh Geir
Moderator
· Stockholm
· 57 795 inlägg
Jag har tagit bort ett inlägg som handlar om ett annat företag med snarlikt namn. Och även byggbäverns inlägg som gjorde mig uppmärksam på detta.
Arkitekthusen i Varberg är dock eller har varit inblandade i en tvist om ett bygge:
http://www.gp.se/konsument/1.206206-deras-hus-kan-rasa-samman
Det finns lite för få detaljer i artikeln för att man skall kunna få en klar uppfattning om firmans ev. skuld.
Arkitekthusen i Varberg är dock eller har varit inblandade i en tvist om ett bygge:
http://www.gp.se/konsument/1.206206-deras-hus-kan-rasa-samman
Det finns lite för få detaljer i artikeln för att man skall kunna få en klar uppfattning om firmans ev. skuld.
Det står ju en del om fallet här i forumet:
http://www.byggahus.se/forum/byggma...ande-vaeggar-utan-konstruktionsritningar.html
Även vi läste om tvisten men köpte av Arkitekthusen i Varberg ändå.
http://www.byggahus.se/forum/byggma...ande-vaeggar-utan-konstruktionsritningar.html
Även vi läste om tvisten men köpte av Arkitekthusen i Varberg ändå.
Redigerat:
Klicka här för att svara
