Vi har byggat vårt hus i Norge med Arkitekthusen från Varberg, och vi är rätt nöjda vi. Kolla vår blogg på:

www.villakehlet.blogg.no

Har ni frågor så kan ni posta dom, och vi vill svara på egna erfarenheter.:)

Ha en bra dag.

Mvh Geir
 
Jag har tagit bort ett inlägg som handlar om ett annat företag med snarlikt namn. Och även byggbäverns inlägg som gjorde mig uppmärksam på detta.

Arkitekthusen i Varberg är dock eller har varit inblandade i en tvist om ett bygge:
http://www.gp.se/konsument/1.206206-deras-hus-kan-rasa-samman

Det finns lite för få detaljer i artikeln för att man skall kunna få en klar uppfattning om firmans ev. skuld.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.