1 808 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Arkitekt Norrtälje/Roslagen
Hej, vi ska bygga nytt på en ganska stor skärgårdstomt utanför Norrtälje. Vi behöver hjälp med att planera själva tomten (ca 10kvm) och även rita ett par nya fritidshus. Någon som har tips på duktiga och prisvärda arkitekter/landskapsarkitekter för detta? (gärna norra Stockholm/Norrtälje)
Har ni fått tag på en arkitekt?
Grymt, är det på någon ö eller är det på fastlandet? Vissa är kinkigare än andra att åka nämligen
Vet iaf en som håller till därute, kan kika lite. När är det start för er med detta projekt? Frågar då jag vet att det är fråga nr 2 som kommer, iaf tumme-pekfinger tid om det går. Diff på nån månad hit eller dit spelar ingen roll
Vet iaf en som håller till därute, kan kika lite. När är det start för er med detta projekt? Frågar då jag vet att det är fråga nr 2 som kommer, iaf tumme-pekfinger tid om det går. Diff på nån månad hit eller dit spelar ingen roll
Yes - tomten ligger på Vätö direkt norr om Norrtälje. Tar 20 minuter att köra från Norrtälje centrum. Byggstart uppskattas runt Augusti/September men beror också på bygglov. mvh OskarPeter_Henry skrev:
Grymt, är det på någon ö eller är det på fastlandet? Vissa är kinkigare än andra att åka nämligen
Klicka här för att svara