T treg #1 Medlem · bohuslän · 1 inlägg 25 jul 2011 13:20 treg Medlem bohuslän 1 inlägg 25 jul 2011 13:20 #1 Jag har en Arboga slip 308 och behöver koppla om denna från 3-fas till 2-fas finns det någon därute som har ett schema för detta? Gert
Jag har en Arboga slip 308 och behöver koppla om denna från 3-fas till 2-fas finns det någon därute som har ett schema för detta? Gert