Inte samma ordning som vi, men kanske lika bra:
Vi gör såhär:
- Takpanel först (kan lätt ge märken i vägg)
- Sedan spackling tapetsering/målning (kan ge smuts på golvet)
- Sedan golv (ganska sent då det alltid blir smutsigt och man behöver inte springa runt med verktyg o.d.)
- Sist lister och dörrar
Det är kanske en smaksak dock!