T thebuilder1 #1 Medlem · västra götaland · 1 inlägg 10 mar 2014 09:43 thebuilder1 Medlem västra götaland 1 inlägg 10 mar 2014 09:43 #1 Hej, jag är sugen på att söka en praktikantplats som arbetsledare. Men skulle vilja fräscha upp minnet om vad det är en arbetsledare gör. Säg t.ex. att man får i uppgift att göra en bottenplatta för en villa. Vad är arbetsledarens uppgifter då? Mvh Anton
Hej, jag är sugen på att söka en praktikantplats som arbetsledare. Men skulle vilja fräscha upp minnet om vad det är en arbetsledare gör. Säg t.ex. att man får i uppgift att göra en bottenplatta för en villa. Vad är arbetsledarens uppgifter då? Mvh Anton
haavard #2 Medlem · Bohuslän · 2 932 inlägg 10 mar 2014 10:08 haavard Medlem Bohuslän 2 932 inlägg 10 mar 2014 10:08 #2 När jag praktiserade satte vi ut plattan, beställde betong m.m., och såg till att de som skulle göra den gjorde sin del av jobbet till rätt tid. (Enbostadshus, NCC)
När jag praktiserade satte vi ut plattan, beställde betong m.m., och såg till att de som skulle göra den gjorde sin del av jobbet till rätt tid. (Enbostadshus, NCC)