Kanske fel forumdel, men söker vettig arbetsbelysning, som kan användas både vid projekt inne och ute.

Vad är vettigt att köpa ?

/Jocce

Ja, det är ju egentligen detta BH är till för. Inte en massa politiska diskussioner.
Jag skulle satsa på en LED-arbetslampa utan batteri med nätanslutning samt stativ som du kan vinkla åt olika håll. Finns även glob-belysningar som lyser runtom men det är en kompromiss för DIY-byggare med budget.

P
Jag har köpt Biltemas ledstrålkastare, de ger väldigt mycket ljus, utan att plånboken gråter.

• Gilla
Immobil
  • Laddar…
Jag har både använt mig av Julas 4400LM ledlysrör (IP44) som jag monterat stickpropp på, samt en 50W ledstrålkastare från Rusta som är monterad på stativ. Båda lösningarna kompletterar varandra bra, då jag har använt strålkastaren vid utearbete och ledarmaturen från jula vid spackling, målning och slipning inomhus. Den ger bra allmänbelysning och om man ställer den vid väggen ser man skavanker bra vid slipning.

Anders243 Anders243 skrev:
. Den ger bra allmänbelysning och om man ställer den vid väggen ser man skavanker bra vid slipning.
Släpljus kan vara ett helvete!!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.