Nån av er som vet var man kan få tag på ett mindre handfat som är stämplat ”arabia wärtsilä Finland” på undersidan.
Kanske säljs under annat namn i Sverige??
Ska ha på lilla toan i källaren som jag håller på att renovera.
Hittade detta på en toa jag besökte tillfälligt och tyckte storleken var bra.
//AA
Kanske säljs under annat namn i Sverige??
Ska ha på lilla toan i källaren som jag håller på att renovera.
Hittade detta på en toa jag besökte tillfälligt och tyckte storleken var bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
//AA
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 126 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 126 inlägg
Arabia upphörde med tillverkningen av sanitetsporslin 1971, då den fördes över till Tammisaaren Posliin, så det är ett mycket gammalt handfat du har sett. Numera är det Ido (i Gerberit-koncernen) som äger den fabriken så Magrand är rätt ute.S saiter skrev:Nån av er som vet var man kan få tag på ett mindre handfat som är stämplat ”arabia wärtsilä Finland” på undersidan.
Kanske säljs under annat namn i Sverige??
Ska ha på lilla toan i källaren som jag håller på att renovera.
Hittade detta på en toa jag besökte tillfälligt och tyckte storleken var bra.
//AA
Klicka här för att svara