3 746 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Är SOMFY Garageportöppnare bra ??
Ubbe tipsade om http://www.sdcc.se/utsalg.htm där dom säljer SOMFY Garageportöppnare KEASY L för endast 2000kr.Ett klipp särskilt om man som jag ska ha 2 stycken.
Men är det någon här som vet om det är bra grejer ??
Vad ska man kolla efter ?? Nåt som inte finns på dessa ??
Mvh
Men är det någon här som vet om det är bra grejer ??
Vad ska man kolla efter ?? Nåt som inte finns på dessa ??
Mvh
2 st beställda nu....
Jag ringde till SOMFY som sa att dessa inte säljs längre men att de var bättre än de nya eftersom de slumpar fram nya koder hela tiden vilket de nya inte gör. Annars var nog det samma förutom fjärrkontrollen tror jag.
De nya kostar ca 2800 kr på bauhouse enligt SOMFY.
Jag ringde till SOMFY som sa att dessa inte säljs längre men att de var bättre än de nya eftersom de slumpar fram nya koder hela tiden vilket de nya inte gör. Annars var nog det samma förutom fjärrkontrollen tror jag.
De nya kostar ca 2800 kr på bauhouse enligt SOMFY.
:H skrev:
Misstänker att de har haft problem med de slumpmässiga koderna. Bara en fundering.
Förstår inte vad produktutveckling har med saken att göra. Slumpade koder har funnits länge och knappast nåt som SOMFY har konstruerat. Det är förmodligen så att folk inte frågar efter slumpade koder (det är ju faktsikt inte så viktigt) och då är det ju bättre för SOMFY att ta bort den funktionen eftertsom öppnaren då garanterat blir billigare att tillverka. 
Klicka här för att svara