Spontana ändringar:
-- Andra fönster på övervåningen. Visserligen har vi inte inrett däruppe än men inåtgående fönster gillar jag inte!
-- Fönster i blivande badrum på övervåningen.
-- Litet fönster i hallen på bv.
-- Förut ångrade jag valet av standardluckorna i köket men efter at lagt in ett snyggt klinkergolv där så kom luckorna mer i sin rätt. Så idag ångar jag det inte!
-- Ångrar att vi inte lejde bort arbetet med att isolera övervåningen!
-- Ångrar att vi inte byggde ett större garage direkt.
Annars är jag supernöjd med vårt hus!
Svar på ditt Ps, Ostni: Vi hade en kompis som fixade golvet. Vi betalade inte många tusenlappar för det. Kommer tyvärr inte ihåg exakt summa. Vi har ett vidbyggt enkelgarage.