Hej!
Har totalrenoverat min lgh och är överlag nöjd med mina hantverkare men vissa saker stör jag mig på när jag nu går runt och inspekterar. Vet inte om jag är gnällig men ska det exv få se ut såhär (se bild), att rör kommer ut snett ur täckbrickan samt att rör är sneda så väggfästet inte sitter dikt an mot vägg.
Gnälla eller acceptera?
Har totalrenoverat min lgh och är överlag nöjd med mina hantverkare men vissa saker stör jag mig på när jag nu går runt och inspekterar. Vet inte om jag är gnällig men ska det exv få se ut såhär (se bild), att rör kommer ut snett ur täckbrickan samt att rör är sneda så väggfästet inte sitter dikt an mot vägg.
Gnälla eller acceptera?
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 623 inlägg
De får göra om och göra rätt, betala inte förrän det är omgjort. Arbete ska vara fackmannamässig utfört och det är det inte.V Vange80 skrev:Hej!
Gnälla eller acceptera?
Klicka här för att svara