Husägare
· Västerbottens län
· 775 inlägg
Sådde gräs på våren i fjol och gräset växte sig jättefint under sommaren. Men i år är stora delar av gräsmattan torra och bruna än. Visserligen bor vi i Umeå och grönskan är inte 100% här än.
Men vad tror ni? Är det dött? Vad gör man åt det?
Men vad tror ni? Är det dött? Vad gör man åt det?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Västerbottens län
· 775 inlägg
typisk snöbränna. Räfsa hårt alt vertikalskär och sen på med nya gräsfrön och lite ny jord. Troligen inte heltdött men ....catherineb skrev:
Husägare
· Västerbottens län
· 775 inlägg
Klicka här för att svara