1 305 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Är DeWalts 10.8v maskiner vettiga?
Jag sprang på DeWalts små 10.8v maskiner och gillade ergonomin hos skruv- och slagskruvdragarna. Nu har jag motsvarande maskiner från Milwaukee (M12), de funkar kanon men jag vill ha en krok för brallan och så tycker jag handtagen är för lite tjocka på Milwaukee. Dessutom är balansen inte helt hundra, skruvdragarens chuck gör den framtung.
DeWalt-maskinerna löser alla dessa problem, men känns lite plastiga och så har jag halvtaskigt förtroende för DeWalt (utan egentlig anledning, mest baserat på det som skrivs på nätet).
Vad sägs, är de ok eller ska jag leta efter ngt annat?
/M
DeWalt-maskinerna löser alla dessa problem, men känns lite plastiga och så har jag halvtaskigt förtroende för DeWalt (utan egentlig anledning, mest baserat på det som skrivs på nätet).
Vad sägs, är de ok eller ska jag leta efter ngt annat?
/M
Jag har haft en Dewalt DCD710S2, modellen med vanlig chuck.
Enligt mig så är det den bästa fjuttdragaren som finns just nu.
Saker som är bra:
Skönt grepp
Grym känsla i fartreglaget
Stark
Bra lampa
Chucken låser bra
Man kan ställa ifrån sig den tack vare batteriet.
Dåliga saker:
Den är lika lång som vissa 14,4V maskiner.
Men köp en vet ja, du kommer nog att bli nöjd!
Enligt mig så är det den bästa fjuttdragaren som finns just nu.
Saker som är bra:
Skönt grepp
Grym känsla i fartreglaget
Stark
Bra lampa
Chucken låser bra
Man kan ställa ifrån sig den tack vare batteriet.
Dåliga saker:
Den är lika lång som vissa 14,4V maskiner.
Men köp en vet ja, du kommer nog att bli nöjd!
Klicka här för att svara