Hej
Jag beställde ett jobb från ett VVS företag, som ni ser på bilden har vvs killen monterat två 90 graders böjar till varmvattnet.
Det som är konstigt är att det fanns tillräckligt med rör för att gå in från ovan.
Den första och viktigaste frågan: Är det en godkänd installation?
Den andra frpgen, är den fackmannamässigt och är det normalt att en röris gör så här?
Jag beställde ett jobb från ett VVS företag, som ni ser på bilden har vvs killen monterat två 90 graders böjar till varmvattnet.
Det som är konstigt är att det fanns tillräckligt med rör för att gå in från ovan.
Den första och viktigaste frågan: Är det en godkänd installation?
Den andra frpgen, är den fackmannamässigt och är det normalt att en röris gör så här?
Det inga vinklar alls.Excel skrev:
Hej
Jag beställde ett jobb från ett VVS företag, som ni ser på bilden har vvs killen monterat två 90 graders böjar till varmvattnet.
Det som är konstigt är att det fanns tillräckligt med rör för att gå in från ovan.
Den första och viktigaste frågan: Är det en godkänd installation?
Den andra frpgen, är den fackmannamässigt och är det normalt att en röris gör så här?
Staffans
Luddis_1 skrev:
Ja struntade i det till en början, men nu droppar det vatten från detta rör. Jag måste ringa röris oavsett.
Klicka här för att svara


