Hej, googlade runt lite på en smidig verktygsvagn och snubblade över denna Ampro hos swedol med en förmånlig rabbat på 40%. Kändes som ett bra och för mig godtagbart pris. Någon som har lite ampro verktygsvagn erfarenhet? https://www.swedol.se/verktygsvagn-7-ldorutdragve-47048.html
Hej, googlade runt lite på en smidig verktygsvagn och snubblade över denna Ampro hos swedol med en förmånlig rabbat på 40%. Kändes som ett bra och för mig godtagbart pris. Någon som har lite ampro verktygsvagn erfarenhet?
[länk]
Har den lite större modellen(verktygsvagn XL) samt ett verktygsskåp med 8 lådor på toppen.
Har funkat jättebra i tre år, det enda som är lite irriterande är att dom medföljande "mattorna" i lådorna lätt knycklar ihop sig när man stänger lådorna för hårt och att hyllplanet i skåpsdelen kunde suttit fast bättre(inget problem i ditt fall då det du kikat på saknar hylla)
Mitt är väldigt välfyllt och tungt lastat och lådorna känns helt ok trots många kg i varje låda.
Har även samma modell på jobbet men där har den översta lådan börjat spöka efter att den fylldes ring och slagnycklar 38-46mm, men där var det sjukt tungt lastat, skulle tippa på +50kg
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.