Ja, det verkar ju bara finnas två faser i uttaget. Dessutom så ser inte kabeln ut att vara godkänd för det där ändanmålet.
Jag kan ha fel, men det ser ut som en anslutningskabel (mellan dosa och apparat) och ingen installationskabel (kabel för montage på vägg).
Edit: 305, är det du som har varit framme nu igen...
//Patrik