1 483 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Är det någon som nyss köpt glas.
Det blev dom som jag fick prisförslag av.
(Och jag tog inte in fler prisuppgifter, av de svar jag sett här verkar det inte uppåt väggarna)
500:- för ytterglaset till 2 st bågar (2 st glas 55x105cm glasmått vardera) monterat och inkittat.
Som vanligt är en det en fröjd att se vana hantverkare jobba...
Vadå, kitta... Det kan jag väl göra själv, såg absolut inte svårt ut.
(Och jag tog inte in fler prisuppgifter, av de svar jag sett här verkar det inte uppåt väggarna)
500:- för ytterglaset till 2 st bågar (2 st glas 55x105cm glasmått vardera) monterat och inkittat.
Som vanligt är en det en fröjd att se vana hantverkare jobba...
Vadå, kitta... Det kan jag väl göra själv, såg absolut inte svårt ut.
Redigerat:
Klicka här för att svara