Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Troligen inte.
Tack så mycket för svaret! Ja, den har kvistmärken på kanterna, vissa av kvistarna har små sprickor i också så som massivt trä brukar ha ibland. Men blev så osäker eftersom jag tycker det låter lite ihåligt när jag slår på det jämfört med ett annat bord som också är massivt trä😅Hep skrev:
Det som i regel avslöjar fanérade saker är att ändarna på plankorna inte har ändträ utan att fibrerna är i fel riktning. Här ser man att de ihoplimmade plankorna har ändträ på ändan, och att övergångarna mellan resp. planka matchar ovanpå och på kanten.V vadskamanhetadå skrev:
Klicka här för att svara
