Nu ville ju TS ha en Plejd med vridknapp. Det är lite opraktiskt att ha den i taket.

• Haha
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Nu ville ju TS ha en Plejd med vridknapp. Det är lite opraktiskt att ha den i taket.
Verkligen så då återstår alternativet välja annan plejd eller att låta elektriker dra in nolla!

All heder till dusty, jag tycker det är beundransvärt att tordas säga rakt ut att "detta ligger utanför min kompetens". Grymt bra!!

Efter att ha öppnat dosor och spottar i hus (som jag, min fru och mina barn bor i) där säljaren hävdat att "all el är gjord av behörig elektriker" för att finna kardelspret och 6 spottar vilka hänger i 1 eller 2 kardeler i håltagen spånskiva. Så vill jag heja på alla mogna individer som har stake, tålamod och respekt för sin egen person att säga nej!

"disclaimer"
Jag är inte behörig elektriker och har varit och grävt i dosor mm. Jag har dock 20 år i el relaterad tillverkning och allt som inte är av enklare natur och alltså utanför min egen kompetens överlåter även jag till behörig elektriker.

ARJU ARJU skrev:
All heder till dusty, jag tycker det är beundransvärt att tordas säga rakt ut att "detta ligger utanför min kompetens". Grymt bra!!

Efter att ha öppnat dosor och spottar i hus (som jag, min fru och mina barn bor i) där säljaren hävdat att "all el är gjord av behörig elektriker" för att finna kardelspret och 6 spottar vilka hänger i 1 eller 2 kardeler i håltagen spånskiva. Så vill jag heja på alla mogna individer som har stake, tålamod och respekt för sin egen person att säga nej!

"disclaimer"
Jag är inte behörig elektriker och har varit och grävt i dosor mm. Jag har dock 20 år i el relaterad tillverkning och allt som inte är av enklare natur och alltså utanför min egen kompetens överlåter även jag till behörig elektriker.
Det finns anledning att kräva att elbranchen blir mer professionell då vanliga människor ger sig på olagliga kopplingar för att det är så obehagligt att anlita elektriker!
Hånet mot kunderna sprids nu även till bygg via Beijer!!!!
Hur som ska det vara tydligt hur man anlitar en elektriker och det ska vara tydligt vad det kostar och sedan måste elektriker som medvetet bedrar kunder bort från branchen!!!
Timpriser materialpriser och fast pris uppgifter måste likt restauranger presenteras innan uppdraget är avtalat!
I denna Tråden så ser vi hur TS av någon anledning inte anlitat elektriker... pris svårt hitta seriös elektriker eller annat som branschen måste börja ta tag i!

• Gilla
Leif i Skåne
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.