Det är säkerligen äkta prylar, men med stor sannolikhet är det ett kit köpt i USA vilket kan innebära 110VAC-laddare som kräver transformator. Om du frågar säljaren så lär det ingå men säljaren väljer att inte skriva ut det. Av alla annonser på Blocket att döma är det ruskigt populärt att plocka med sig ett DeWalt/Makita-kit hem och kränga med bra avans.

Bra pris,
Kan vara värt att köpa till en transformator om det inte ingår

Kolla om det är nån garanti på grejorna.
Satsen kostar 1106 dollar inkl frakt på Tools-Plus så det bli ju billigare om du köper en själv därifrån, dvs ca 6600:- + moms & tull. Personligen hade jag hellre köpt ett liknande Makita-paket pga av deras bättre/lättare batterier. Dewalts kvalitetsrykte är ju numera inte det bästa heller tyvärr.

Du får hem samma grejor + ett tillbehörskit från Toolking.com för 870 USD + frakt med DHL 270 USD + moms och tull (=*1,27) = totalt ca 8500 SEK. Det brukar gå på ca 3 dagar från Colorado till Sverige.

Edit: Bastefallarn hann först! Importera själv!

Tack för alla svar.

Söker efter lämpligt kit, festool eller DeWalt man har ju läst mycket bra om dem här i forumet.

Det blir nog så man beställer själv.

Har själv ettt antal av maskinerna på bilden.

Sågarna (tiger och cirkel) är utmärkta.
Borrmaskinerna (2) krånglar i växelmekanismerna. Kan vara svårt/omöjligt att byta växel eller mellan borr/slag.
Den lilla vinkelslipen är smidig, klarar naturligtvis inte så mycket.
Lampan skulle jag aldrig ödsla pengar på
Två batterier och en laddare är alldeles för lite. Jag har 7+6, önskar att jag hade fler batterier.
Nuvarande 18 V favoritverktyg: DW 16-Gauge dyckertpicka.:D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.