Bara en nyfiken fråga som dök upp, vad är det för/nackdelar med en 4-2.5/2,5 mot för en 5G2,5 ? Varför finns bägge dessa ?
5G2,5 är betydligt enklare att arbeta med och spaden i kabeln är mycket ovanligt, speciellt om man lägger kabeln på det djup som jordkablar bör ligga på