R Robert Granberg1 skrev:
Bara en nyfiken fråga som dök upp, vad är det för/nackdelar med en 4-2.5/2,5 mot för en 5G2,5 ? Varför finns bägge dessa ?
5G2,5 är betydligt enklare att arbeta med och spaden i kabeln är mycket ovanligt, speciellt om man lägger kabeln på det djup som jordkablar bör ligga på
 
  • Gilla
Panor82 och 2 till
  • Laddar…
Tusen tack för alla svar! Ni är hjältar i mina ögon, kul att detta forum är så skrivit också i Facebook tiderna!
 
  • Gilla
avh67f
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.