739 läst ·
11 svar
739 läst
11 svar
Är besviken / upprörd över Siemens
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 198 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 198 inlägg
Har Siemens i hela huset ang vitvaror .
De äldsta är från 2008 när huset byggdes .
Prylar håller inte hur länge som helst .
Senast lade lucköppningen (elmotor) av till micron , går ej hitta reservdel tyvärr .
Har ett designkoncept med borstad rostfri design .
Nu har Siemens bestämt sig för att helsvart är det som gäller 🤬
WTF ......
De äldsta är från 2008 när huset byggdes .
Prylar håller inte hur länge som helst .
Senast lade lucköppningen (elmotor) av till micron , går ej hitta reservdel tyvärr .
Har ett designkoncept med borstad rostfri design .
Nu har Siemens bestämt sig för att helsvart är det som gäller 🤬
WTF ......
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 198 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 198 inlägg
Nä men att "överge" en standard som funnits länge ... det är ju att ge bort affärer till konkurrenterna.K Kane skrev:
så vitt jag kan se om jag går till siemens hemsida så heter deras borstat stål "Inox-easyclean" och ska gå köpa. Fast det kanske inte är samma??Tomture61 skrev:
Har Siemens i hela huset ang vitvaror .
De äldsta är från 2008 när huset byggdes .
Prylar håller inte hur länge som helst .
Senast lade lucköppningen (elmotor) av till micron , går ej hitta reservdel tyvärr .
Har ett designkoncept med borstad rostfri design .
Nu har Siemens bestämt sig för att helsvart är det som gäller 🤬
WTF ......
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 198 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 198 inlägg
Inox-easyclean är den rostfria designen men den har en lättstädad yta (klarlack)M MrDizzy skrev:
Har kontaktat Siemens ang just detta med att ugn / micro ej har rostfri design .
Svaret var att de slutat med detta !
Tja då är det ju bara att byta märke till nån som har mer samma känsla på designen som de prylar du redan har. Borde ju finnas nån konkurrent som är nära nog kan man tycka.Tomture61 skrev:
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 198 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 198 inlägg
Testade prisjakt och letade rostfri design , på alla märken , nää .M MrDizzy skrev:
Vill ha inbyggd + kontrollpanel i underkant .
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 198 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 198 inlägg
Klicka här för att svara