3 445 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Är Anna och Micke medlemmar här?
Jag skulle vilja komma i kontakt med de som har lagt ut bilderna på länken nedan. Det bygger/har byggt ett Doppingen från Fiskarheden. Någon som vet om de är medlemmar här?
http://picasaweb.google.se/annaochmicke/Husbygget
http://picasaweb.google.se/annaochmicke/Husbygget
Söker man på http://forum.byggahus.se/581742-post5.html" här i forumet så hittar man att "Hejduk...tig" har gjort ett inlägg som innehåller den raden.
Kan det vara Anna?
http://forum.byggahus.se/581742-post5.html
/V
Kan det vara Anna?
http://forum.byggahus.se/581742-post5.html
/V
Nej precis, det är inte jag.
Klicka här för att svara