Lostmoose skrev:
Själv gör jag pannkakssmet såhär när sambon inte är hemma:)

skickat från en telefon nära mig.
Vilket tydligt visar att skruvdragare med mindre än 13mm chuck inte har en plats i köket.

Bandsågen är även bra till att dela rullar med hushållspapper när toapapperet är slut eller man köpt fel!

Största felet är väl pulvret?
Det är inte särskilt mycket svårare att göra mousse på grädde, ägg och choklad. Blir ungefär 200 ggr godare.

snickarboden skrev:
Bandsågen är perfekt för att såga fryst kött eller fisk.
Sen så drar man bort vattnet med en trasa, ja inte när sågen går förstås, för då får man nog göra svartsoppa ett bra tag.

/Kent
Vi har en bandsåg på jobbet på en avdelning för mall och fixturtillverkning...en måndagsmorgon så var det en mycket påtaglig stank av fisk????
Det visade sig att en norrman som jobbade hos oss tyckte att bandsågen funkade perfekt till rå fisk....problemet va att han "glömde" bort rengöringen.....:thumbdown:

TeroM skrev:
Vilket tydligt visar att skruvdragare med mindre än 13mm chuck inte har en plats i köket.
Exakt!:)
Det var inte många tiondelar tillgodo!

*funderar* Snart dags att ha omröstning om bästa skrivdragaren i köket? *S*

/Kent

Kan tänka mig att en med högt varvtal vinner.

Man måste ju tänka på färgsättningen också om man vill att WAF ska hamna på en rimlig nivå, Panasonic har väl ganska ok färger för detta numera?

Lostmoose skrev:
Man måste ju tänka på färgsättningen också om man vill att WAF ska hamna på en rimlig nivå, Panasonic har väl ganska ok färger för detta numera?

EDIT: vid närmare eftertanke så är jag ganska säker på att sambon hade himlat mindre med ögonen om jag hade haft en Panasonic istället för min DSAL.
Hitachin fungerar för övrigt ypperligt, och jag undrar om den inte kommer att komma till heders när det är dags att knåda deg :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.