Jag har en värmepump som fungerat mycket bra i alla år.-2008 ca. För att renovera i källaren stängde jag av den på on/off knappen på fjärrkontrollen.När jag skulle sätta på den igen gick det inte.Har kollat säkringar och bytt batterier i kontrollen utan framgå g.Den är strömlös.Har försökt få hjälp av Jula men utan framgång.Har försökt få hjälp av lokala företag men menar det är ingen idé blir för dyrt för mig.Jag tror det är fjärrkontrollen som spökar.Pumpen sitter i min tvättstuga o fyller en bra funktion där.Nu vänder jagmig till er på bygghuset o hoppas på svaren fråga till hur får jag bort kåoan? Väggmonterad fjärrkontroll för värmepump med display som visar 24 grader, olika knappar och appliance-logotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Väggmonterad fjärrkontroll för värmepump med display som visar 24 grader, olika knappar och appliance-logotyp.
Skapa konto
Etikett på en split-typ luftkonditionering med tekniska specifikationer på en betongvägg.
Skapa konto
Väggmonterad fjärrkontroll för värmepump med display som visar 24 grader, olika knappar och appliance-logotyp.
Skapa konto
Etikett på en split-typ luftkonditionering med tekniska specifikationer på en betongvägg.
Skapa konto
Värmepump monterad på vägg i ett renoveringsbehovande utrymme, speglar rum och tak.
Skapa konto

Jag bröt huvudströmmen o nu funkar den igen.

• Gilla
CK’s och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.