Diversearbetare
· Göteborg
· 11 189 inlägg
Det funkar på andra försöket, men med ett meddelande om att "admin kan ha förhindrat åtkomst via Tapatalk".
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Oj oj. Jag uppgraderade server-delen av appen sent igår kväll för att fixa lite buggar. Men det verkar som det gick jättefel. Jag ska kolla på det direkt!
