P Pettttter skrev:
Kan man återvinna allt som är över inkommande kallvattnets temperatur så blir det såklart väldigt stora summor (stor procent av värmekostnaderna).
Skulle det stämma så betyder det att en stor del av värmekostnaderna är varmvatten, vilken möjligen kan vara sant på sommaren.
 
Ja det är snudd på att det borde vara kriminellt..

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.