Hej!
Jag har köpt några säckar puts, tillverkningsdatum runt maj/juni.
Pga sjukdom kommer jag inte kunna använda dem förrän i kanske december eller januari. Har förstått att det är något onyttigt (krom-någonting?) som inte längre hämmas då. Men går det bra som privatperson att slänga upp några säckar ändå? Jag gissar att det är OK, men tänkte dubbelkolla