Hej!

Jag har köpt några säckar puts, tillverkningsdatum runt maj/juni.

Pga sjukdom kommer jag inte kunna använda dem förrän i kanske december eller januari. Har förstått att det är något onyttigt (krom-någonting?) som inte längre hämmas då. Men går det bra som privatperson att slänga upp några säckar ändå? Jag gissar att det är OK, men tänkte dubbelkolla
 
Kör på.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.