Hej!
Jag håller på att planera om vårt kök. Skulle vilja ha ett skåp mellan 1-15, meters höjd att använda som skafferi. Undrar om någon vet ifall det går att inreda inbyggnadsskåpen som man vill? Kan man sätta vilken lucka man vill, alltså om man vill ha utdragslådor eller vanlig lucka? Såg en bild på det någonstans, och det kan kanske vara lösningen för mig.