Jag har just skaffat mig en RO 150 och kommer bla att slipa breda gavelplank på landsstället, verandan mm men funderar på om jag bör köra med eller utan dammsugare (CTL MIDI)? Det påpekas så ofta att man ska använda rätt tryck på dammsugaren för att inte pappren ska klogga igen men det verkar ju lite udda att dammsuga utomhus...?
 
Du slipper ju stå i ett dammoln om du kör med den.
 
Det bekommer mig mindre men om maskinen mår bättre av det så(?). Borde ju finnas nån officiellt rekommendation från Festool, får kolla där.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.