Jag har just skaffat mig en RO 150 och kommer bla att slipa breda gavelplank på landsstället, verandan mm men funderar på om jag bör köra med eller utan dammsugare (CTL MIDI)? Det påpekas så ofta att man ska använda rätt tryck på dammsugaren för att inte pappren ska klogga igen men det verkar ju lite udda att dammsuga utomhus...?