Jodå programmet är inte så dumt, men när man räknar bort reklamen blir det inte mycket mer än 20 minuter kvar. Fast vi (jag?) som bor i skåne ser nog hellre på den danska varianten "hokus krokus" som har sänts sedan 1999. Båda programmen bygger på BBC:s "ground force".
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.