Om det är fuskbjälkar du är ute efter så finns sådana på bauhaus.. kostar en del dock.. Runt 300kr metern!!
Vi betalade bara 50:-/m hos den lokale snickaren... Är bjälkarna på Bauhaus färdigtorkade? Antar att det är det som drar upp priset för våra bjälkar va inte det. Nackdelen är ju då att man får vänta med att måla dom. Men det är det helt klart värt för oss!
Jag tycker köket var både fult och väldigt dåligt planerat. Svårjobbat, dålig harmoni i linjerna. Men smaken är ju som baken och huvudsaken är att du är nöjd
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.