Har äntligen förstått hur man gör för att kunna lägga ut lite bilder så här kan ni kolla in vårt kök (om ni vill ::))
 
  • Kket_frn_hallen.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En till.... ;)
 
  • Kket_frn_vardagsrummet.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Och ytterligare en...
 
  • Kylskpsvggen.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tummen upp! läckert
 
...och så den sista...
 
  • Kket_frn_matplatsen.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vill inte vara tjatig men jag hittade en bild till... ;)
 
  • Bilder_p_vardagsrummet_001.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jättefint!

Vad är det för träslag i köksbänken?
Har just köpt ett hus med väldigt rött parkettgolv i köket.
/Ingela
 
Vilka gulliga utdragslådor !!!

Och fint kakel.
Vad är det för luckor / tillverkare ??
 
Jätte fint kök. Lite annorlunda med en svart fläktkåpa den var läcker. ;)
 
Snyggt!

Vi har precis bestämt oss för att ha en murad vägg runt köket och när jag ser er blir jag så nöjd. Blev kanonsnyggt.
 
Vad läckert med den putsade ytan mot det mörka träet!!
Annorlunda, men snyggt!!!!!!!!
 
Tack!  :)
Träslaget är Yatoba (eller jatoba) och köksleverantören heter Mobalpa. Kan inte påstå att jag är helt nöjd med dem men såhär nästan ett år senare har man glömt allt strul och jag trivs bra i mitt nya kök.
Vi har valt att ha samma tema i vardagsrummet som "hänger ihop" med köket och har även där mörka träslag och "putsade väggar". Skickar med en bild (nu när jag äntligen lärt mig hur man gör  ;) )
 
  • Bilder_p_vardagsrummet_004.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi håller med! Snyggt och väl planerat, vi gillar färgkombinationerna, val av kakel, kåpa och bänkskiva är bara kanon, framför allt uppskattar vi köksinredningen kontra sista bilden (gillar vita tak), men återigen riktigt riktigt snyggt.

// Git o Lars
 
Halloj,. spiskåpan som ni har, vad är det för märke och modell på den ? för den gillade jag...
 
Hej,

Snyggt kök. Jag har en liten undran, var köper man bjälkarna som ni har satt upp i taket?

//Per
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.