Snyggt!
Vi har precis bestämt oss för att ha en murad vägg runt köket och när jag ser er blir jag så nöjd. Blev kanonsnyggt.
Vi har precis bestämt oss för att ha en murad vägg runt köket och när jag ser er blir jag så nöjd. Blev kanonsnyggt.
Tack! 
Träslaget är Yatoba (eller jatoba) och köksleverantören heter Mobalpa. Kan inte påstå att jag är helt nöjd med dem men såhär nästan ett år senare har man glömt allt strul och jag trivs bra i mitt nya kök.
Vi har valt att ha samma tema i vardagsrummet som "hänger ihop" med köket och har även där mörka träslag och "putsade väggar". Skickar med en bild (nu när jag äntligen lärt mig hur man gör
)
Träslaget är Yatoba (eller jatoba) och köksleverantören heter Mobalpa. Kan inte påstå att jag är helt nöjd med dem men såhär nästan ett år senare har man glömt allt strul och jag trivs bra i mitt nya kök.
Vi har valt att ha samma tema i vardagsrummet som "hänger ihop" med köket och har även där mörka träslag och "putsade väggar". Skickar med en bild (nu när jag äntligen lärt mig hur man gör
Vi håller med! Snyggt och väl planerat, vi gillar färgkombinationerna, val av kakel, kåpa och bänkskiva är bara kanon, framför allt uppskattar vi köksinredningen kontra sista bilden (gillar vita tak), men återigen riktigt riktigt snyggt.
// Git o Lars
// Git o Lars
Halloj,. spiskåpan som ni har, vad är det för märke och modell på den ? för den gillade jag...





