Efter att vi tagit ner alla träden på tomten har det stått still.

Men nu händer det äntligen lite igen. Igår kom grävskopan dit, för att ta bort alla stubbar. Han behövde 2 dagar på sig, trodde han.

Och idag eller i början av nästa vecka kommer flis-tuggen, för att ta vår hög av sly+några träd.
 
Nu är grävaren klar. Det tog honom ungefär 2 arbetsdagar.
Det är utgrävt för hus och garage nu, roligt att se på plats hur det kommer att hamna.

Flistuggen var där i går, så nu är all sly borta. Han tyckte att det var för lite, för att vi skulle få något betalt för flisen, men vi slapp betala för att få bort det iallafall. Skönt!

Vi betalar grävaren 475:- per timme. Sedan tillkommer 2000:- för att forsla bort stubbarna.
 
Hemsida ska det bli, har tagit en massa kort. Har bara inte fått "tummen ur" att börja.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.