Nu är grävaren klar. Det tog honom ungefär 2 arbetsdagar.
Det är utgrävt för hus och garage nu, roligt att se på plats hur det kommer att hamna.
Flistuggen var där i går, så nu är all sly borta. Han tyckte att det var för lite, för att vi skulle få något betalt för flisen, men vi slapp betala för att få bort det iallafall. Skönt!
Vi betalar grävaren 475:- per timme. Sedan tillkommer 2000:- för att forsla bort stubbarna.