1 086 läst ·
8 svar
1k läst
8 svar
Ansvar för leverans vp
Transportfirman lär väl ha ansvaret tills de lämnat över godset och fått en kvittens.
Har de fått tillåtelse att ställa av det utan att få kvittens så är nog ansvaret den som givit transportfirman den tillåtelsen.
Har de fått tillåtelse att ställa av det utan att få kvittens så är nog ansvaret den som givit transportfirman den tillåtelsen.
Vet inte vem som levererat och inte heller vem som kvitterat. Rörfirman meddelade att pumpen monteras på torsdag - om de fick fram en till dess. Borde varit rörfirman som både beställt och kvitterat?tommib skrev:
Nu på morgonen står pumpen kvar. Tack för svar.
Rörläggaren bemötte oron med ”du hör om det kommer en palltruck ...”
Inte helt säkert, då jag ofta sover djupt. Är inte helt övertygad om att jag skulle skrämma iväg ett gäng potentiella tjyvar heller.
Men det gick som sagt bra. Frågan var hypotetisk, och det var inget nybygge. Äntligen byter vi till en tystare pump
Rörläggaren bemötte oron med ”du hör om det kommer en palltruck ...”
Inte helt säkert, då jag ofta sover djupt. Är inte helt övertygad om att jag skulle skrämma iväg ett gäng potentiella tjyvar heller.
Men det gick som sagt bra. Frågan var hypotetisk, och det var inget nybygge. Äntligen byter vi till en tystare pump
Klicka här för att svara