Jepp allt som ser ut som wago är wago, men finns andra fabrikat med och kallas nämns som wago. Det är liksom lika det med abiko, nästan alla vet hur en sådan ser ut , men finns av andra fabrikat och alla kallas abiko i dagligt tal.
Det ser ut som en HelaCon från HellerrmannTyton.
Dom håller samma kvalité som Wago's toppklämmer ungefär, såldes av de flesta grossister.
Finns en nyare variant som heter HelaCon Mini idag, lite mindre dimensioner, som har ersatt den på bilden.
Dom håller samma kvalité som Wago's toppklämmer ungefär, såldes av de flesta grossister.
Finns en nyare variant som heter HelaCon Mini idag, lite mindre dimensioner, som har ersatt den på bilden.
Klicka här för att svara

