Hej,
vi ska installera imkanal (spirorör med 3 cm isoleringsstrumpa på vinden).
Min fundering är: hur ska vi göra anslutningen vid innertaket dvs där imkanalen övergår till flexröret? Ska det sitta en anslutningsmuff där eller finns det något annat don?
Tacksam för svar!