Har lagt extra dränering under en stengång och skulle ansluta denna till en stenkista på tomten men på vägen hittade jag ett cementrör som ansluter till takavvattningen, och går till en annan stenkista,m och som ligger i vägen.

Om jag behöver gå under detta blir det väldigt mycket grävjobb på resterande sträcka men jag borde ju kunna ansluta mig till detta rör istället?

Går det att borra i dessa gamla rör utan att hela spricker?
Hur ansluter jag bäst mitt 100mm plaströr?

/Dea
 
  • 20151020_105301.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.